wadi agurot - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van schaaaapie - WaarBenJij.nu wadi agurot - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van schaaaapie - WaarBenJij.nu

wadi agurot

Door: schaaaapie

Blijf op de hoogte en volg

09 Mei 2006 | Israel, Jeruzalem

ik kan het toch niet laten haha!! Zo het laatste dagje voordat we weggaan. Eigenlijk nog anderhalve dag maar goed.
Toch nog een hele hoop meegemaakt de laatste paar dagen! Ben dus zondagmiddag naar mijn oude werkplek gegaan. Was zo ontzettend leuk. Kwam in de bus ernaar toe een vrijwilligster tegen die ik heb ingewerkt. Ik ging toen net weg en zij was er ook net. Was echt gezellig om weer even met haar te kletsen. Zij gaat deze week weg en ze heeft er net zo van genoten als ik. Ik ben nog even met haar meegegaan naar haar woonplek (waar alle vrijwilligers van Alyn wonen) en heb even lekker bijgekletst. Daarna ben ik naar mijn afdeling gegaan. Zo tof om iedereen weer te zien. En ze vonden het ook heel leuk om mij weer te zien! Ben er geloof ik wel 2,5 uur geweest. Vooral met Ofra heb ik echt zo'n leuk contact. Ik heb beloofd dat ik op deze site eens een keer een berichtje achterlaat in het engels zodat ze het ook kan lezen. Maar dat doe ik wel als ik thuis ben, kunnen jullie gelijk mijn spelling en grammatica controleren.

Zondag zijn mijn ouders zelf op pad geweest. Ze zijn naar migdal david geweest. Dat is een museum over de historie van Jeruzalem. Ik had dat al gezien, dus ik had niet zoveel zin om daar ook weer heen te gaan. Ik vond het echt heerlijk zo'n dagje voor mezelf om door Jeruzalem heen te banjeren...
Maandag zijn we allereerst naar een Bar Mitswa geweest bij de klaagmuur. Dat vind ik altijd zo enorm tof! De vorige keer sprak het me zo aan en nu eigenlijk weer. Al die mensen die zo religieus bezig zijn, ik vind dat mooi om te zien. Natuurlijk weet ik dat ze vrij kunnen zijn door Yeshua, maar op de een of andere manier raakt het me dat mensen zo bezig kunnen zijn met geloof. Bar mitswa betekent trouwens zoon van de wet. Als de jongens (en bij meisjes is het bat mitswa) 13 worden worden ze bar mitswa. Ze moeten dan een stukje uit de thora of een van de profeten lezen. Heb ook weer mooie foto's gemaakt.
's Middags zijn we naar het Israel museum geweest waarbij ook the shrine of the book zit. Dat is de tentoonstelling van de dode zeerollen die bij qumrat (ligt bij de dode zee) zijn gevonden in 1948-1958. Dat vond ik echt geweldig. Al die mooie dingen die ze hebben opgegraven. En vooral dat Gods Woord zo lang bewaard is. Ik zie dat echt als een cadeautje van God zeker omdat die tijd zo belangrijk is voor de staat Israel. (1948 oprichting van de staat Israel)
De afdeling judaica van het Israel museum is prachtig! Veel voorwerpen van door de eeuwen heen. Er zijn zelfs verschillende synagoges opgebouwd uit verschillende landen. Heel bijzonder!

Vandaag zijn we naar Ein Gedi en de dode zee geweest. WE hadden een auto gehuurd omdat het anders zo'n gedoe is met die bussen hier. Bij ein Gedi hebben we een wadi gelopen. Wadi Agurot. Deze wadi had ik vorig jaar niet gelopen, maar hij is tien keer zo mooi! Een wadi is by the way een (droge) rivierbedding. Zulke prachtige natuur, echt met niets te vergelijken. Het is ook niet in een foto te vangen zo prachtig en groots en geweldig en majestueus. Kan er eigenlijk ook geen woorden voor vinden. Hoe groot is God! We kwamen uiteindelijk uit bij een waterval. En toen weer terug. Al met al een mooie wandeling van drie uur!! Dus tante Ar maak u borst maar alvast nat....
Toen op naar de Dead Sea. Het laagste punt op de aarde. Ik had eigenlijk gezegd dat ik er niet in zou gaan, omdat het nou niet echt een pretje is om zout in je ogen en in je mond te krijgen. Maar het was zo warm en ik zag al die mensen spartelen dat ik er toch maar even in gegaan ben. En zonder pijn er weer uit! haha.

Morgen gaan we naar Tel Aviv en Jafo. Daar ons laatste dagje doorbrengen en dan weer op naar Holland. We vliegen 's nachts, das wel een beetje minder. Veel slaap zal ik wel niet krijgen, maar ik hoop wel op de band te zijn donderdagavond!
Oh Pascal, heb een cd gekocht van Suzanna Vaine (of zoiets) Als je m leuk vindt mag je m wel kopieren. Ik weet dat je daar tegen bent, maar ik vind m zelf namelijk ook erg leuk!!

Mijn avontuur in Israel is alweer bijna afgelopen. Ik hou echt zo enorm van dit land. HEel raar, maar het heeft gewoon een speciaal plekje in mijn hart. Misschien bij jou of u ook wel, zo niet.....come and taste this beautiful land!
Shalom!
Marlies

OH Eelco het is yom toV

  • 09 Mei 2006 - 16:31

    Vera:

    Yeah ik ben de eerste die reageert :D

  • 09 Mei 2006 - 17:05

    Bokje:

    Lieve allemaal,

    Hoe laat dalen jullie af naar het Neerlandsche donderdagmorgen? Ik zou jullie misschien nog voorde aanvang van mijn werk kunnen ophalen uit Dordt. Ik moet om kwart voor 10 in HG zijn.

  • 09 Mei 2006 - 17:14

    Arja:

    Hallo Gerrit, Gre en Marlies,
    Ik krijg er echt zin in als ik dit allemaal lees.
    Maar 3 uur lopen is wel erg lang, maar goed ik ben nog jong dus we zien wel. Ik weet ook niet of wij dezelfde plaatsen bezoeken maar het zal wel veel hetzelfde zijn. Ik hoop dat het ons allemaal net zo aanspreekt als jullie. Alleen oktober duurt nog zo lang, maar het is dan wel Loofhuttenfeest. Dat heeft Matthijs ook meegemaakt en dat lijkt me ook super. Lieve Marlies, Gre en Gerrit, geniet er nog van deze laatste dag (wat gaat de tijd snel) en tot donderdag misschien.
    Liefs Arja.

  • 09 Mei 2006 - 17:23

    Matthijs:

    ***kijkt dromerig uit het raam***

  • 09 Mei 2006 - 18:12

    Eelco:

    OH Marlies het is sowieso

  • 09 Mei 2006 - 18:15

    Eelco:

    Heel flauw, zie vorig bericht.. Hey maar 's nachts vliegen kan ook heel mooi zijn, wat dacht je van de lichtshow en de zonsopkomst vanuit het vliegtuig echt wel tov ..eh tof!!

    Ben benieuwd naar je engelse spelling!!

    Geniet nog van de laatste uren en alvast een goede vlucht!!

    GreetZ,

    Eelco.

  • 09 Mei 2006 - 19:07

    Christine:

    Hey Marliesje,

    Misschien moet je daar maar gelijk blijven wonen, want het blijft toch aan je knagen....

    Wel heel leuk nog steeds joh! Ik ben benieuwd naar de teenslippers, haha! Ze zijn vast leuk!

    Nou, tot overmorgen!

    Doei! x chris

  • 10 Mei 2006 - 10:35

    Eelco:

    Haha!! Vandaag ben ik de eerste die een berichtje plaatst!!

    Uh.. tja, nou goed, eet smakelijk allemaal!!

    Eelco.

  • 10 Mei 2006 - 11:59

    Christine:

    Nou, Eelco, gefeliciteerd joh! Man, wat ben ik jaloers!

    :p

  • 10 Mei 2006 - 12:05

    Arja:

    Lieve allemaal,
    Een heel goede reis en behouden thuiskomst. We kijken er naar uit.
    Johan en Arja.

  • 11 Mei 2006 - 01:09

    MArlies:

    hallo, we zitten nu op het vliegveld in de lounge...jaja!! We zijn net lekker ondervraagd, vooral ik omdat ik vorig jaar drie maanden hier geweest ben. Ze moesten zelfs weten of ik in dezelfde plaats werkte als waar ik woonde (?)
    De koffer van mijn ouders werd helemaal opengemaakt en alles werd gecontroleerd. GElukkig zag ik er zo betrouwbaar uit dat ik niet hoefde :)
    We boarden straks om vijf uur en vliegen half 6 dan zullen we rond half 10 nederlandse tijd op schiphol aankomen. Oh bokje je hoeft ons niet op te halen want we hebben al iets geregeld!! Maar bedankt he..

    tot straks!

    liefs marlies

  • 11 Mei 2006 - 06:40

    Marc:

    Net voor je vlucht nog een bericht. Nooit gedacht, wel heel leuk !

  • 11 Mei 2006 - 10:34

    Eelco:

    Welkom!!
    Als het goed is ben je nu weer in Nederland!! Nou ik hoop dat je het hier ook naar je zin hebt!!

    GreetZ,

    Eelco.

  • 11 Mei 2006 - 11:11

    Eelco:

    Bedankt voor de felicitaties, Christine!!
    Je hoeft niet jaloers te zijn hoor, ik heb gewoon geluk gehad!! Maar wees gerust, het kan jou ook zomaar overkomen!! Succes,

    GreetZ,

    Eelco.

  • 11 Mei 2006 - 20:32

    Christine:

    Zo, Marlies heeft echt toffe slippers voor me gekocht!

    Oleee! Bedankt, Marlies!

  • 12 Mei 2006 - 11:00

    Marlies:

    ben weer thuis! Gelukkig heb ik niet zoveel aanpassingsproblemen als de vorige keer haha! De vlucht was vreselijk. Niet geslapen, zat niet bij het raampje dus kon de mooie zonsopgang niet zien grmbl.. En toen ik net in slaap dommelde moest mn moeder er langs omdat ze moest plassen aaaaaaaaaaah! Maar goed we hebben het overleefd en het was leuk om iedereen weer te zien!


  • 12 Mei 2006 - 13:26

    Eelco:

    Welkom thuis!!

    Geniet maar van het mooie weer wat we nu nog even hebben!! Zien we je nog voor we gaan? GreetZ,

    Eelco.

    P.S. Zie mailtje m.b.t. lasergamen enzo..

  • 12 Mei 2006 - 15:28

    Marc:

    Fijn om te horen dat je al terug fit bent !

  • 12 Mei 2006 - 18:15

    Marlies:

    wanneer gaan jullie precies weg??

  • 13 Mei 2006 - 21:53

    Marc:

    Eelco,

    En ja, naar waar gaan jullie op reis ?

  • 16 Mei 2006 - 17:13

    Marlies:

    ze zijn naar portugal, voor twee weken, de bofkonten!

  • 18 Mei 2006 - 06:15

    Marlies:

    wat verbazingwekkend dat je de vakantie zo snel weer kan vergeten als je eenmaal weer aan het werk bent!! Ik heb deze week in vijf dagen vier verschillende groepen pfff! Waar blijven jullie met je vakantieverhalen?? Of andere leuke dingen? nou he????!!

  • 24 Mei 2006 - 06:17

    Tante Arja:

    Ha Marlies,
    Rustig op je site zeg. Je kunt wel merken dat Eelco met vakantie is. Maar als hij terugkomt komen de verhalen wel weer. Tot morgen op mijn verjaardfag.
    Tante Ar.

  • 24 Mei 2006 - 06:18

    Tante Arja:

    Sorry, verjaardag.

  • 26 Mei 2006 - 18:01

    Marc:

    Ik heb een tijdje niet meer van me laten horen... want geveld door ziekte.
    Jaja, toegegeven aan het weerbericht te zien, Eelco is echt wel een bofkont !


  • 27 Mei 2006 - 09:30

    Debbie:

    He allemaal,
    We zijn weer terug hoor!! Lekker bruin geworden van al de altijd schijnende zon. Het was echt heeeeerlijk!!! We zijn lekker uitgerust.
    Portugal is trouwens echt een aanrader om naartoe te gaan op vakantie. Een mooi land en eigenlijk altijd zon (340 dgn per jaar). We hadden gemiddeld zo'n 28 graden. Echt wel lekker. Eelco zal de rest wel willen vertellen dus dat laat ik aan hem over. Tot gauw! Groetjes Debbie.

    ps Marlies, heb je het leuk gehad op de mini revail?

  • 27 Mei 2006 - 09:59

    Debbie:

    Sorry, reveil.

  • 28 Mei 2006 - 19:18

    Marlies:

    ja ben net terug van de minireveilweek. Heb kinderwerk gedaan. Echt weer geweldig! God is zo goed! En zo geweldig om te zien hoeveel Hij om kinders geeft! Echt super! Heb voor mezelf ook weer een hoop geleerd, moet allemaal nog even weer zakken maar goed.. Morgen weer werken, is altijd een beetje een domper!! Hey debbie wanneer vier je nou je verjaardag??

  • 29 Mei 2006 - 12:58

    A.d.D:

    Enneh, tante Ar, ook nog gefeliciteerd met uw verjaardag.

    Ha Marlies,
    Bedankt hoor (haha) voor de felicitaties. Ik heb je gemist donderdag! Je hoort er gewoon bij.
    Fijn dat je er weer bent maar vooral dat je het goed gehad hebt (en fijn natuurlijk).
    Nu maar op naar het familie weekend. Ik heb er zin in. Succes in Dordt.
    Tante Arja.

  • 29 Mei 2006 - 13:48

    MArlies:

    ja Tante Arja, mijn felicitaties moeten nog volgen, ik schaam mij diep! U van harte gefeliciteerd met u verjaardag! DAt u maar groot en sterk mag worden (in de Heer natuurlijk hihi) liefs marlies

  • 29 Mei 2006 - 13:49

    Marlies:

    ennnnnn, ik heb een huisje aangeboden gekregen in dordrecht. In de binnenstad, precies wat ik wilde! Ga woensdag kijken, spannend hoor! Hoop dat het wat wordt!

  • 31 Mei 2006 - 17:52

    Eelco:

    Hey hallo!!

    Hoe was t Marlies? Leuk huisje..?

    Nou jullie hebben wel aan me gedacht, dat doet me goed!! Debbie en ik hebben echt een supertoffe vakantie gehad, met heerlijk warm weer (28-32 graden Celsius).

    We hadden een heerlijk ruim appartement dat elke dag (behalve zondag) werd schoongemaakt. Een zwembad 7m voor de deur, beetje privezwembad, want we zaten lekker rustig.

    We zaten in Albufeira (het oude gedeelte voor de kenners) en dat stadje loopt een beetje omhoog. We konden vanaf waar wij zaten mooi over het plaatje kijken en van het uitzicht (compleet met zee) genieten.

    Verder hebben we twee supergave excursies gedaan. Een Jeepsafari door de algarve: Binnenlanden in, sinaasappelbomen, kurkbomen, citroenen, schapenhoeders, vrouwtjes met bossen peen voor het avondeten, portugese lunch, firewater proeven en natuurlijk het avontuur van de smalle en steile weggetjes en door waterstromen heen rijden en het uitzicht natuurlijk.

    De bestuurder was een goede gids en zowat een bioloog zoveel wist hij over de begroeiing (en cultuur/geschiedenis/noemmaarop).

  • 31 Mei 2006 - 17:57

    Eelco:

    We zaten met z'n zessen achterin een open jeep en mochten ook staan, heerlijk die wind in je haren.. Wel oppassen, want bij elke tak moest je wegduiken..

    De 2e excursie was naar Sevilla in Spanje. Echt een geweldige stad met heel veel verschillende indrukwekkende architectuur!! Kathedraal bezocht (4e grootste ter wereld), toren beklommen, spanish square, teveel om op te noemen.

    Verder zijn we lekker bruin en heb ik nu een sik, maar dat heeft er weinig mee te maken..

    Dit was ff een verslagje zonder foto's, maar hopenlijk heb ik tot jullie verbeelding gesproken.

    Vandaag weer gewerkt (valt altijd weer tegen haha) en Debbie begint morgen aan haar nieuwe baan!!

    GreetZ,

    Eelco.

  • 31 Mei 2006 - 17:58

    Eelco:

    Succes, Debbie!!

  • 31 Mei 2006 - 20:36

    Marlies:

    heey debbie!
    heel veel succes! hoop dat je het leuk zult hebben! en sterkte he!!

  • 02 Juni 2006 - 10:34

    Eelco:

    Wie gaat er naar Opwekking?

  • 02 Juni 2006 - 13:22

    Christine:

    Hey Marliesje, sms nou eens of je het huis gaat nemen! Ik zit met smart te wachten...

    Ik ga naar Opwekking, Eelco! Ik ga zaterdagmiddag weg met de trein (of jij moet zeggen dat je ook zaterdagmiddag met de auto gaat...:p) en zondagavond ga ik met andere mensen (ik weet nog niet wie) mee terug.
    Leuk he?! Ik ben echt benieuwd... ik ben er nog nooit geweest...

    Maar ga jij ook dan, Eelco?

  • 02 Juni 2006 - 15:04

    Eelco:

    Hey Christine!!
    Marlies vond het huisje tof en gaat het nemen, beter hoor, gefeliciteerd, Marlies!!

    We denken er wel over om te gaan.. zeker nu ik zo'n stoere auto heb!!

    GreetZ,

    Eelco.

  • 02 Juni 2006 - 16:08

    Marlies:

    groot nieuws, ik heb een huis!!!! Volgende week woensdag krijg ik de sleutel van een geweldig appartementje in de dordtse binnenstad.... wow! ENNNNNNNNNNN ik heb donderdag een gesprek op een andere school in Zwijndrecht, waar ik volgend jaar waarschijnlijk tweeënhalve dag aan de slag kan. Op de school waar ik nu werk kan ik niet blijven helaas snik snotter!
    AGAIN:GOD IS GOOD ALL THE TIME

  • 02 Juni 2006 - 19:53

    Marc:

    Al dat goede nieuws, dat doet deugd !

  • 03 Juni 2006 - 10:07

    Tante Arja:

    Leuk Marlies, ik kom gauw op de koffie. Maar eerst ons superfamiliedendekkerweekend.
    Tante Ar.

  • 04 Juni 2006 - 11:24

    Marc:

    Dag Eelco,

    Ik ben wel nu wel een beetje benieuwd ... welke auto heb je nu ?

  • 05 Juni 2006 - 09:22

    Marlies:

    heeft er iemand nog een combimagnetron in de aanbieding?

  • 05 Juni 2006 - 09:30

    Christine Den Dekker:

    Hoi Schaaaapie,

    Ik hoor net van Marlies den Dekker, mijn nicht, van jouw site... Ze heeft jou in Israel gezien en ze vond jou een hele leuke spontane meid... Daarom heb ik eens op jouw site gekeken en het ziet er leuk uit hoor!
    Je hebt vast veel leuke dingen meegemaakt daar! Ben je Marlies vaak tegengekomen daar?

    Nou, veel plezier nog met je website en ik vond het leuk dat ik hier eens mocht kijken!

    Groetjes, Christine den Dekker.

  • 05 Juni 2006 - 09:32

    Schaaaapie:

    hallo Christine, Ja Marlies den Dekker is echt een heel leuk meisje, echt geweldig spontaan en zo enorm aardig! Ze is ook enorm knap gewoon, ik wou dat ik net zo knap was als haar. Ik hoorde dat ze nu krullen heeft in haar haar! Leuk man!

  • 05 Juni 2006 - 09:34

    Christine Den Dekker:

    Oh, wat moet dat een leuk gezicht zijn, krullen bij een schaaaapie!

    Maar ik hoor net via mijn oor dat ze ook een echte deugniet is, jaja, een echte deugniet!

  • 05 Juni 2006 - 09:37

    Schaaaapie:

    jaja zeker te weten! Een echte doerak!

  • 05 Juni 2006 - 09:38

    Christine Den Dekker:

    Oh, wat moet dat een leuk gezicht zijn, krullen bij een schaaaapie!

    Maar ik hoor net via mijn oor dat ze ook een echte deugniet is, jaja, een echte deugniet!

  • 05 Juni 2006 - 09:39

    Oeps:

    foutje...

  • 05 Juni 2006 - 09:42

    Christine Den Dekker:

    Een echte kwajongen!

  • 05 Juni 2006 - 11:27

    Melig?:

    Zijn jullie een beetje melig of doen jullie altijd zo tegen elkaar?

  • 06 Juni 2006 - 13:05

    Christine Den Dekker:

    Hoi Melig?

    Wist jij al dat Marlies ook een echte branieschopper is? Jaja, een echte branieschopper!

    Met vriendelijke groet,

    Christine den Dekker.

  • 06 Juni 2006 - 15:20

    Melig?:

    Ja, dat wist is al. Een echte!

  • 06 Juni 2006 - 15:23

    Marlies:

    ohohohoh wat een hilariteit op deze geweldige weblog!

  • 08 Juni 2006 - 17:20

    Rustig Hier...:

    ...

  • 09 Juni 2006 - 14:14

    Terug Van Weggeweest:

    Ik ben er weer!!

  • 09 Juni 2006 - 15:02

    Eelco:

    Hey Marc,
    Het was maar tijdelijk hoor, die auto, maar het was een VW polo met aardig wat PK's!!

    Maarre niets ten nadele van onze trouwe Renault Megane Break hoor!! haha!!

    Hey aan alle grote en kleine mensjes:

    Goed weekend!!

    Eelco.

  • 11 Juni 2006 - 19:08

    Marc:

    Eelco,

    Jaja weet ook wel het comfort van de franse wagens te appreciëren.

    Wel kalm hier .... de hitte of oranjegekte ?


  • 12 Juni 2006 - 14:49

    Arjan:

    Hé Marlies!

    Tjonge een eigen weblog, wie had dat gedacht! Leuk hoor! Er is in ieder geval genoeg te lezen zag ik. Daar heb je een hoop werk aan gehad, maar zo blijft iedereen wel een beetje bij. Er wordt ook nog eens flink gereageerd! Veel mensen die met je meeleven.
    Ik zal het in de gaten houden en een andere keer lees ik al die andere berichten wel. Het is me nu iets te mooi weer om achter de computer te blijven zitten! Tot morgen (op school dan maar weer).

    Groetjes, je collega...

  • 12 Juni 2006 - 17:15

    Marlies:

    jaja de enige echte Arjan van Sprang is gesignaleerd op deze website! Het is geweldig! Jaja Arjan in Israël hebben ze ook geweldig goede palen! Nou tot morgen maar weer he! Morgen is het dinsdag dus dan wordt het natuurlijk weer een hilarische dag! Vol met grappen over palen en vreemde buurmannen!! haha

  • 12 Juni 2006 - 18:12

    Arjan:

    Ja Marlies, dat zit er dik in gezien de vorm waarin een aantal collega's de laatste tijd verkeren. Dat wordt vast weer lachen! Bereid je er alvast maar goed op voor, haha!!

  • 13 Juni 2006 - 10:01

    Eelco:

    Namens Marlies: Welkom aan alle nieuwe mensen op deze site!! Ze vroeg me gisteren om dit op deze site te zetten..

    Is het gebak lekker, Marlies!!?

    Over gebak gesproken..

    Annelies, van harte gefeliciteerd!!

    GreetZ to all!!

    Eelco.

  • 13 Juni 2006 - 10:26

    Marlies:

    ja het was een lekker cakeje hoor! ja annelies gefeliciteerd, waarmee eigenlijk?

  • 13 Juni 2006 - 13:17

    Arjan:

    Ik ken je niet Eelco, maar bedankt! Haha.

  • 13 Juni 2006 - 13:26

    Marlies:

    arjan, wat doe jij onder schooltijd op mijn website??? ik zal het eens doorgeven aan de directie!

  • 13 Juni 2006 - 13:40

    Arjan:

    Tja, dan ben jij er nu ook bij Marlies. Half vier gaan de kinderen pas naar huis, dus waarom ben jij er dan? Hèhè?

  • 13 Juni 2006 - 13:43

    Marlies:

    je weet toch arjan, dat ik kinderen naar de gym hebt gebracht! ik heb tenminste een geldig excuus. Ik kwam trouwens onderweg nog een aantal mooie palen tegen!!

  • 13 Juni 2006 - 13:46

    Arjan:

    Tja, dan ben jij er nu ook bij Marlies. Half vier gaan de kinderen pas naar huis, dus waarom ben jij er dan? Hèhè?

  • 13 Juni 2006 - 13:49

    Oeps:

    Er ging iets verkeerd geloof ik. Oh, die palen weer hè? Ze blijven terugkeren in het dagelijkse gesprek. Het is natuurlijk ook wel heel erg bijzonder.......dat staat als een paal boven water.

  • 13 Juni 2006 - 19:28

    Marlies:

    Wie kent er nog een leuk dansje voor rond de paal?

  • 13 Juni 2006 - 19:39

    Arjan:

    Ik zie hier een Bonte Avond act......

  • 14 Juni 2006 - 12:34

    Je Huis:

    Hoi Marlies,
    Heb je mijn sleutel nu al gekregen? Ik sta al een tijdje op je te wachten...
    Groetjes, je Huis.

  • 14 Juni 2006 - 14:22

    Marlies:

    hallo huis, ja ik heb je sleutel gekregen! Ben zelfs al geweest, heb je me niet gezien of zo... hehehe!

  • 14 Juni 2006 - 14:23

    Marlies:

    jammer genoeg kan Nanda niet mee doen dan.. Maar misschien kunnen we er inderdaad wel een bonte avond act van maken. Of een wedstrijdje: wie kan het hoogst in de paal klimmen. Wie duwt als eerst de paal om. Wie kan het langst paalzitten.. Nog meer ideeën?

  • 14 Juni 2006 - 16:00

    Je Huis:

    Natuurlijk heb ik je gezien. Dat berichtje was voordat ik je gezien heb. Trouwens, gefeliciteerd met mij!

  • 14 Juni 2006 - 16:00

    Je Huis:

    Natuurlijk heb ik je gezien. Dat berichtje was voordat ik je gezien heb. Trouwens, gefeliciteerd met mij!

  • 14 Juni 2006 - 18:13

    Arjan:

    Ja, goede ideeën. We moeten het daar maar eens over hebben deze week. Lekker gelopen in de A-4-daagse?

  • 15 Juni 2006 - 06:15

    Marlies:

    het was nat..... OH en huis dat klopt niet helemaal want om 14:34 was ik allang weer weg! Misschien een beetje vergeetachtig! Nou een lekker begin is dit al. Wat een kennismaking!

  • 15 Juni 2006 - 10:30

    Eelco:

    Hey Arjan,

    Hou die Marlies maar goed in de gaten hoor!!

    Enne Marlies, zou je niet eens een nieuw bericht typen..

    Hey groeten en wens me veel succes met m'n examen zaterdag 9.30 uur, bid maar voor me oke!!

    Eelco.

  • 15 Juni 2006 - 15:28

    Marlies:

    hey eelco, wat zit je nu toch allemaal weer over mij te vertellen! Dat kan toch niet! ik ben hardstikke lief!

  • 16 Juni 2006 - 09:49

    Marlies:

    wie kent er een liedje van de simple minds??

  • 16 Juni 2006 - 20:03

    Arjan:

    Ja ik, Belfast Child en Alive and Kicking.....

  • 17 Juni 2006 - 18:15

    Marlies:

    goed van jou!! heb je ze al gedownload??

  • 17 Juni 2006 - 19:20

    Arjan:

    Natuurlijk heb ik dat. Maandag neem ik ze mee. Bedankt voor de songtekst. Heb ik wat te leren....

  • 19 Juni 2006 - 10:35

    Marlies:

    won't you forget about me ahahahahah! yeah! ik zit er al helemaal in!

  • 19 Juni 2006 - 10:37

    Marlies Gaat Vanavond Klussen:

    Hey hoe laat gaan we en wat gaan we doen?

    GreetZ,

    me.

  • 19 Juni 2006 - 10:38

    Arjan:

    Ja hoor, klaar voor het kamp zo te zien. Haha. Dat wordt een superact! Wat zal A. verrast zijn!

  • 19 Juni 2006 - 11:42

    Marlies:

    hoi klussers! ik bel jullie vanavond nog! waarschijnlijk na het eten, ik moet eerst nog verf kopen. Dat probeer ik voor het eten te doen!!

  • 19 Juni 2006 - 11:42

    Marlies:

    helemaal te gek die act! ik lach me slap, hopelijk doen anderen dat ook..

  • 19 Juni 2006 - 11:43

    Marlies:

    anders staan we voor paal..hihi

  • 19 Juni 2006 - 20:07

    Marlies:

    heey klussers! bedankt! Alles gewoon in een avond geschuurd. Wat ik toch wel het toppunt vond was dat Pascal (jaja je leest het goed, Pascal Weeda) de hele avond heeft meegeschuurd! Applaus! Maar natuurlijk willen we de klusgoeroes: Debbie, Eelco, Vera en mijn eigen vader niet vergeten. Jullie hebben geweldig je best gedaan! Nog een keer Applaus!

  • 19 Juni 2006 - 21:45

    Vera:

    Nou het was leuk hoor marlies en het vervelendste werk is nu gebeurd :) Nu de rest nog maar dat komt vast wel goed :)

  • 20 Juni 2006 - 15:04

    Eelco:

    Klussen is oké Olé Olé!!
    Vond het ook gezellig!!
    Ik ga zo thuis eens kijken hoe het met de "lekke band" is. We zijn iig veilig thuis gekomen.

    Nou we horen het wel als we gaan verven hé?!!

    GreetZ,

    Eelco.

  • 20 Juni 2006 - 19:47

    Wit Verfschaap:

    en weer een avond vol klusplezier gehad! We hebben alle radiatoren geschilderd, sommige deurposten al afgelakt en andere in de grondverf gezet! Morgen ga ik lekker op kamp en dan gaan mijn ouders het verfwerk afmaken! BETERS!! En dit weekend wordt het laminaat al gelegd. Ik denk dat ik er volgende week al in ga... haha! Nou fijne week nog!! liefs marlies

  • 21 Juni 2006 - 09:18

    Christine:

    Yeah, ik heb de verfspetters nog op mijn armen zitten!

    En die radiator, die is echt gelukkig nu, hij is zooo stralend wit! Prachtig!

  • 23 Juni 2006 - 10:35

    Eelco:

    Hey wie gaat er morgenavond allemaal naar "The Gospel Night of the Proms"?
    Nou het lijkt mij wel tof!! Hey groeten en alvast een prettig weekend!!

    Eelco.

  • 23 Juni 2006 - 19:12

    Marlies:

    hai! kom net terug van een megatof kamp met groep 7! Echt enorm veel lol gehad..He Arjan! De simple minds waren er ook nog, echt heel tof gewoon! Vooral die gitarist! Nou ik zal maar zeggen: "berg vrij" en tot de volgende keer, kga nu slaaaaaaaapen!

  • 23 Juni 2006 - 20:07

    Arjan:

    Hé Marlies! Het was inderdaad heel erg tof. Echt gezellig en veel gelachen, haha (nog steeds). Heb je thuis alle verhalen al verteld? Of was je daar te moe voor?

    De Simple Minds waren geweldig. Vooral die (van stoelen-afspringende-gitarist), maar de zanger kon er ook wat van hoor! Don't you forget about him!

    Berg vrij voor de hele pot, Marlies?
    Slaaaapse....

  • 24 Juni 2006 - 15:13

    Marlies:

    ja die kale kon er ook wat van! Wat dacht je dan van die achtergronddanseressen, leken soms net paarden hihi

    Waar blijven trouwens al die reacties van de anderen?? nou he, eelco, christine, pascal, matthijs het wordt een beetje magertjes hier! Jammer hoor! Oh en mijn vloer ligt er nu al bijna in... nog even behangen en klaar is marlies!

  • 24 Juni 2006 - 19:11

    Arjan:

    Zozo...geen tijd om uit te rusten zie ik. Of ben je toch al een beetje uitgerust?

    Vanmorgen ben ik al weer naar de kapper geweest. Haha...ik wilde toch meer aan mijn 'image' werken. Ik moet toch iets doen om op een kale simple-minder te lijken hè.......
    Moet zeggen dat het aardig gelukt is!

    Fijn weekend verder en rust ook maar even uit morgen hè, daar is de zondag voor bedoeld.....

  • 25 Juni 2006 - 14:49

    Die Kale:

    Hé, blijft rustig hier hè? Heb je de foto's van onze act al gezien Marlies? We staan er stoer op hè?

  • 25 Juni 2006 - 19:00

    Marc:

    Jaja, heel kalm ...voetbal !

  • 25 Juni 2006 - 19:03

    Marc:

    Amai, al bijna een doelpunt en een gele kaart. Ga toch ook gaan kijken, spannend !

  • 26 Juni 2006 - 06:02

    Marlies:

    haha ja echt geweldig gewoon! Superstoer!
    En ja hor nederland heeft verloren... (hihi)

  • 26 Juni 2006 - 09:13

    Marlies:

    hoi marc, en heb je al concrete plannen? zal nog even het emailadres opzoeken!

  • 26 Juni 2006 - 09:55

    Arjan:

    Vind jij het leuk dat NL verloren heeft? Das een minpuntje hoor. Ennu....11.13 uur, dat is tijdens schooltijd.... ook minpuntje hoor!

  • 26 Juni 2006 - 10:21

    Marlies:

    ah joh maakt niet uit! Er staan al zoveel minpuntjes achter mijn naam... En vanmorgen zei je zelf nog:min en min wordt plus... dussuuuhhh dattuuuhh weetuuuh juuuhhh welluuuuh!

    Hey en vergeet niet....BERG VRIJ!

  • 26 Juni 2006 - 15:14

    Christine:

    Nou, vooruit dan maar, dan zal ik ook even wat schrijven... maar ik ben zo overdonderd van al het kamp-geweld, dat ik bijna niet meer durf... want ik snap dat niet zo goed, maar ik wil er wel graag bijhoren, dus ik zeg hierbij dan maar: berg vrij!!
    Wow, ik voel me echt goed nu, ik hoor erbij man,kickee!!

    Maar dat voetbal, wat een trieste boel zeg, heel veel kaarten, lekkere kroketten en een oorverdovend hard schreeuwende Pascal naast me... nou, wat een avond... om nooit meer te vergeten..

  • 26 Juni 2006 - 19:03

    Arjan:

    Dattuuuhh weetuuuh ikuuuhhh welluuuuh ja. Dat worden dan heel veel plusjes, haha.

    En Christine, ik ken je niet, maar je hoort er nu echt bij hoor. Als je BERG VRIJ al door hebt, dan ben je een echte. Toch Marlies?

    Weer geklust vandaag? Vloer klaar? Behang erop? Meubels erin?

  • 26 Juni 2006 - 19:39

    Marlies:

    Christine is mijn enige echte ware nichtje! Precies twee jaar jonger dan ik ben! jajaja, dat weet jij wel he chrisje?? Maar inderdaad je hoort er helemaal bij! BERG Vrij zal je mij de komende weken horen roepen! Misschien moeten we het als een kreet de hele wereld door laten gaan. We beginnen op deze website, wie geeft het door... BERG VRIJ!

    Pffff die schreeuwende Pascal wordt je inderdaad niet erg vrolijk van... maar die kroketten waren lekker waar of niet... Sorry hoor Pascal... Waar blijf je trouwens, we horen niet zoveel meer van je...

  • 26 Juni 2006 - 19:40

    Marlies:

    oh en arjan komen die foto's van kamp eigenlijk op de brug site? graag niet die domme foto('s) van mij!

  • 26 Juni 2006 - 19:42

    Marlies:

    BERG VRIJ BERG VRIJ BERG VRIJ BERG VRIJ (op de wijs van ole, ole)

  • 26 Juni 2006 - 20:02

    Arjan:

    Haha, ja er komen er een paar op de brugsite. En IK maak een selectie daaruit!! Dusssss..... Wie wil er foto's van Marlies zien op kamp?

  • 26 Juni 2006 - 20:36

    Arjan:

    Geintje hoor Marlies. Ik zet alleen de leuke erop, ok?

  • 27 Juni 2006 - 09:18

    Marlies:

    ach mijn vrienden hebben al zoveeeeell rare foto's van mij daar kijken ze niet meer van op!

  • 27 Juni 2006 - 17:10

    Arjan:

    Ach elke keer blijft het toch weer leuk? Kijk maar naar vandaag, dat was toch echt lachen om te zien? Ik stond er ook niet echt geinig op, dusssss.....

  • 27 Juni 2006 - 19:43

    Marc:

    Mmmm, zou die gekke foto's wel eens willen zien !! En ja, Marlies mocht je het e-mailadres nog eens willen doorsturen, heel graag !

  • 27 Juni 2006 - 20:32

    Marlies:

    je mag best wat gekke foto's van mij op de site zetten hoor! Vrijdag viert angeline haar verjaardag, zullen we een zo'n foto af laten drukken haha

  • 27 Juni 2006 - 20:48

    Arjan:

    Haha, ja dat is een leuk idee. We kunnen hem ook groot uitprinten op school..... en dan ophangen. Zou ze het leuk vinden? Wij wel! Ik ben vrijdag trouwens vrij...

  • 28 Juni 2006 - 14:58

    Rennie:

    Geloof ik?!

    Miscchien kan je weer een nieuw bericht plaatsen, om de activiteit op de site (dat rijmt dus wel..) weer te doen herleven!!

    Mvrgr,
    Rennie.

  • 28 Juni 2006 - 16:33

    Marlies:

    wie is rennie?? dat pilletje tegen buikpijn?

  • 28 Juni 2006 - 16:34

    Marlies:

    ennuuhh er is hardstikke veel leven op deze site!

  • 28 Juni 2006 - 17:17

    Arjan:

    Rennie, iemand die niet rent?

    Marlies je hebt helemaal gelijk. Het bruist hier echt!

    Ik zit hier nu nog op school hard te werken.....zielig hè?

  • 28 Juni 2006 - 18:47

    Marc:

    ik denk dat Rennie een schuilnaam is van Eelco, want hij houdt zich de laatste tijd opvallend kalm...

  • 29 Juni 2006 - 09:31

    Marlies:

    misschien is het wel marloes, want wij zijn namelijk fervente (schrijf je dat zo?) aanhangers van het renniegeloof!

  • 29 Juni 2006 - 14:45

    Rennie:

    Ik vind rennen best leuk hoor, geloof ik..

    Maar misschien zijn er nog meer fervente aanhangers,

    o ff w88 hor, had ff buikpijn..

    Aaaahh DAT lucht op zeg..

    Oogjes toe en snaveltjes dicht,
    vlekjes, Rennie

  • 29 Juni 2006 - 15:30

    Arjan:

    Ik geloof dat ik het niet helemaal meer kan volgen. Kan aan mij liggen natuurlijk, maar wil iemand uitleg geven. Het renniegeloof?

  • 29 Juni 2006 - 16:57

    Marlies:

    ken je dat dan niet Arjan? Dat is HET nieuwe geloof van 2006! Rennie maakt je leven beter! Probeer het ook eens. Je zult je eerste rennieervaring niet snel vergeten!
    Wie wil er zijn eerste getuigenis geven...ik ben benieuwd!

  • 29 Juni 2006 - 18:19

    Simone:

    Ik ben dan wel geen aanhanger van het renniegeloof maar dacht wel laat ik weer eens een berichtje achterlaten op de site van schaaaapie.
    Ik zit op dit moment lekker nog op mijn werk te wachten op de inventarisatie gegevens dus toch even niets beters te doen.
    Alles in je huisje onder controle ligt je laminaat een beetje naar je zin??
    Wanneer gaat de verhuizing ingezet worden.
    Als ik je moet helpen met alles een plekje geven laat het me dan even weten dan kom ik natuurlijk een handje helpen.
    Voel je inmiddels al wat beter nou nog 1 dag en 1 week en dat wordt het tijd voor een lange zomervakantie.

    Nou er komen weer wat gegevens om te verwerken dus toedeloe!


  • 29 Juni 2006 - 19:59

    Marc:

    Mmmmm, ik kan ook niet echt volgen, maar Marlies weet er blijkbaar wel het fijne van ....
    Enne ja, please, als je even tijd hebt voor het e-mailadres. Bij ons begint zaterdag al de schoolvakantie !!!

    groeten,marc

  • 30 Juni 2006 - 06:28

    Tante Arja:

    He he eindelijk weer eens iemand die normale begrijpelijke (voor mij dan tenminste) praat doet.
    Wat een verademing. Bedankt Simone. Je zou toch denken dat Marlies vol is van haar huis en a.s. vakantie.
    Zeg Marc ga je echt naar Israel?
    Wij gaan in oktober en wel van 3 t/m 17 oktober. Met een groepsreis. Ik kijk er naar uit. Als jij geweest ben laat dan even wat horen (lezen).
    Groetjes, tante Arja

  • 30 Juni 2006 - 13:55

    Marlies:

    nou op zich heb ik wel zin in de zomervakantie, maar ik moet helaas afscheid nemen van mijn leuke schooltje! En dat vind ik gewoon niet zo leuk, zeg maar helemaal NIET! Snik, snik!
    Het huis schiet al op en ik hoop de eerste week van de zomervakantie te verhuizen! leuk he? zijn er nog spannende vakantiereizen te melden?

    Rennie, oooohhhh rennie, lalalalala (op de wijs van philip ooooh philip) dat is voor insiders!

    nou ik ben behoorlijk gaar en ik moet nog toetsen nakijken dus een fijn weekend allemaal! Oh ja en nog even een applaus voor Arjan, hij heeft op zijn vrije dag gewerkt... APPLAUS!

  • 30 Juni 2006 - 15:56

    Arjan:

    Ren lenny Ren!! (Acda & De Munnik)

    Dank je, dank je Marlies. Ja het is een hele opoffering.

    Wij vinden het ook erg jammer dat je gaat hoor!! Jammer dat je afscheid moet nemen, je bent juist zo'n leuke collega! Applaus voor Marlies!

  • 30 Juni 2006 - 16:18

    Marlies:

    dank je dank je...ik voel me vereerd! veel plezier bij de bbq! rennie niet te hard??

  • 01 Juli 2006 - 08:17

    Arjan:

    Hey! BBQ bleek gourmetten te zijn. Heel erg leuk om zo met je klas bij elkaar te zijn. Echt gezellig! Jammer dat ze van school gaan.

    Ik heb inderdaad ook nog wat gerend. Ze gingen met z'n allen voetballen op een veldje daar vlakbij. Heb natuurlijk meegedaan. Ze sparen je niet echt dan. Ik ben een paar keer flink geraakt! Dit was hun kans natuurlijk.

    Fijn weekend allemaal.

  • 01 Juli 2006 - 14:29

    Marlies:

    aaach arme jongen! dus je hebt nu hele blauwe schenen? Waren alle kids er? Wel gezellig hoor!

    Nou ik ga me klaar maken voor mijn bbq, de eerste van dit weekend! ER volgen er nog meer...

    Mijn huis schiet aardig op! mijn ouders zijn heel ver met behangen. BETERS!

    nou dag allemaal fijn weekend!
    groetjes marlies

  • 01 Juli 2006 - 17:13

    Arjan:

    Ja iedereen was er. 1 had er zelf het weekendje Ameland een dag voor opgeschoven! Gaaf hè? Ze wilden er allemaal erg graag bij zijn. Echt een groep dus!

    Hoe was je BBQ1? Lekker?

    Fijn dat je huis zo snel klaar is! Kan je volgende week lekker verhuizen en dan genieten van je huisje! Leuk hoor!

    Ik heb trouwens morgen ook een BBQ! Bij.....mezelf! Voor de familie. Gezellie hè?

    Alweer een prettig weekend dan maar! Waar blijft de rest met de reacties. Sinds ik hier op de site kom, ligt het ineens bijna stil....ligt dat aan mij?????

    >>> BERG VRIJ <<

  • 01 Juli 2006 - 20:24

    Marlies:

    ik denk het... je hebt zo'n impact op mensen niet normaal meer! uche uche uche! Ja ik vind het ook heel flauw, maar misschien begrijpen ze gewoon niet zo waar we het over hebben. Misschien moeten we het maar eens over het weer hebben. Lekker zonnetje vandaag he?

  • 02 Juli 2006 - 08:31

    Arjan:

    Impact? Ow....daar was ik me niet van bewust... ;-)

    Een SIMPLE onderwerp dan: ja Marlies, lekker zonnetje weer vandaag. Vinden JULLIE ook niet?

  • 02 Juli 2006 - 14:46

    De Rest Van De Mensheid:

    Uh-huh...

  • 03 Juli 2006 - 14:52

    Eelco:

    Wow het gaat dus gewoon verder zonder mij..
    Nou wel beetje aparte verhalen hier hoor..
    Maar nu is het tijd om naar huis te gaan,

    GreetZ,

    Eelco.

  • 03 Juli 2006 - 14:59

    Arjan:

    Ach, wat is apart? Maar fijn dat er weer eens iemand anders reageert, Eelco.

    Hebben jullie de foto's van het schoolkamp al gezien van Marlies? Staan op onze site.

  • 03 Juli 2006 - 15:52

    Marlies:

    heey eelco! tijd geleden dat je gezien bent hier!! Hoe is het? Jullie moeten gauw een keer in mijn huis komen kijken!

    Ennuh arjan hele leuke foto's van mij haha! Vooral die ene met ochtendgymnastiek! pfff!

    dus check allemaal onze site (ik kan nu nog onze zeggen snik) www.brug-zwijndrecht.nl En kijk dan ook even bij groepsnieuws groep 6, dat is mijn klasje!! oh ja en groep 3 en 7 ook haha!

    groetjes marlies

  • 03 Juli 2006 - 19:19

    Marc:

    Ik ben natuurlijk gaan kijken naar die website. Heel leuk, maar die ene foto van jou heb ik niet gevonden !

  • 03 Juli 2006 - 20:10

    Marlies:

    ik sta er hardstikke vaak op! ik ben degene die in dat roze shirtje, kniebroek en mijn enige echte Israëlslippers sta te ochtendgymmen samen met mijn collega! je moet wel kijken bij foto's van schoolkamp groep 7!
    search and you will find!

  • 03 Juli 2006 - 20:15

    Arjan:

    Kan niet missen. Als je iemand ziet, die constant gek doet, dan is Marlies dat! Hahahaha. Bij de andere foto's (die komen zeer binnenkort) sta ik er ook op. Dat is wanneer je een normaal iemand erop ziet, hahaha.

  • 04 Juli 2006 - 06:10

    Marlies:

    normaal?? normaal?? nou dat moet je dus maar niet geloven hoor! Ik heb een gedichtje geschreven luister..

    wat is tegenwoordig nog normaal?
    dansen om een paal?
    In een volle zaal?
    zoenen met de buurman
    jaja die kan er wat van
    ohohoh wat een lol
    ik doe er mn broek van vol

    zo dit was het dan weer!
    tot de volgende keer

  • 04 Juli 2006 - 10:18

    Marc:

    Marlies,

    Je bent me er toch eentje hoor ! Zo vroeg in de morgen, oringineel voor de dag komen ! Heel grappig.
    En ja, die slippers staan je beeldig.

  • 04 Juli 2006 - 14:44

    Arjan:

    Nou, diep in jou schuilt een echte dichter! Mooi! En zo vroeg in de morgen nog wel! Wat een talent, alweer applaus!

    Je weet nu ook wat mijn talent is hè? Je hebt me nu horen zingen....dan weet je genoeg, haha!

    Ben je al klaar voor de musical? Ja mensen, vanavond DE musical van groep 8!

  • 04 Juli 2006 - 14:45

    Eelco:

    Ik ben benieuwd,
    zal eens op die site gaan kijken..
    Enne bel maar op, dan komen we langs..

    GreetZ,

    Eelco.

  • 05 Juli 2006 - 06:07

    Marlies:

    nou de musical was helemaal top! En daarna was het ook nog erg gezellig, ik ben nu trouwens wel een beetje duf! Maar ja wat wil je met maar zes uurtjes slaap, gaaaap!

    ik zal je binnenkort bellen eelco! het wordt echt zo leuk! Zijn jullie er nog voor om een dagje naar walibi te gaan met zn vieren? groetjes marlies

  • 05 Juli 2006 - 18:40

    Arjan:

    Bij mij waren het maar vier uurtjes....
    Gelukkig was de musical geslaagd!

  • 06 Juli 2006 - 14:49

    Eelco:

    Walibi is natuurlijk altijd tof!! Moeten we wel even kijken wanneer, want ik heb geen vakantie, maar kan nog wel een dag vrij nemen denk ik, maar dan moet ik dat natuurlijk van tevoren aangeven!!

    GreetZ,

    Eelco.

  • 06 Juli 2006 - 17:26

    Marlies:

    en er staan al weer nieuwe foto's op onze welbekende brug site. Je moet aanklikken op de homepage over het kamp van groep 7. Ik sta er een aantal keer geweldig op haha. Check vooral onze foto waar wij the simple minds na doen! Echt geweldig!

    Nog een dagje werken en dan vakantie. Aan de ene kant lekker vakantie, maar aan de andere kant vind ik het enorm echt enorm jammer dat ik wegga bij de BRug. Ik hoop ook echt dat ik er nog een keertje terugkom.. 'T was een geweldig jaar! haha!

    Vorig jaar zat ik trouwens in Israël! echt raar wat er in een jaar allemaal is gebeurd. Tjonge wat een serieus berichtje! Tja hoe ouder hoe serieuzer! Allemaal een fijne vakantie toegewenst! Marc ga je nog naar Israël?

    groetjes marlies

  • 06 Juli 2006 - 19:10

    Arjan:

    Een bewogen jaar dus. Ik kan het me wel voorstellen ja. Wat een jaar voor jou! Van een mooie tijd in Israël naar een eigen huis in Dordrecht en een baan!
    Je bent bij ons op de Brug altijd welkom Marlies, maar dat wist je geloof ik al! We laten natuurlijk weten wanneer er een vacature is...
    klaar voor morgen?

  • 06 Juli 2006 - 19:52

    Marlies:

    we willen namelijk hoge bezoekcijfers voor de website!! mijn website heeft al 16837 pageviews gehad! cool of niet!

  • 06 Juli 2006 - 19:59

    Arjan:

    Je vergist je, het zijn er 16839! :-)

  • 07 Juli 2006 - 05:39

    Marlies:

    en nu 16847. Hoeveel heeft de website van de brug er eigenlijk?

  • 07 Juli 2006 - 12:13

    Tante Arja:

    Leuk huisje Marlies!
    Tante Ar.

  • 07 Juli 2006 - 12:41

    Marlies:

    hoi tante ar, jullie zijn toch nog geweest! Ja leuk he? Ik vind het ook echt zo leuk worden!


  • 07 Juli 2006 - 12:41

    Marlies:

    ik ga een nieuw verhaal typen! daar heb ik zin in

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 61832

Voorgaande reizen:

01 Juni 2005 - 02 Juni 2005

Op avontuur!

Landen bezocht: