werkplek - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van schaaaapie - WaarBenJij.nu werkplek - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van schaaaapie - WaarBenJij.nu

werkplek

Door: schaaaapie

Blijf op de hoogte en volg

23 Mei 2005 | Israel, Jeruzalem

hallo, hier even een tweede berichtje van mij! Ik heb namelijk afgelopen weekend een voorbereidingsweekend gehad! Ik heb al gelijk de groep leren kennen en we gaan met vijf meiden! Het is echt heel gezellig! De werkplek is ook al bekend, ik ga in een revalidatiecentrum met kinderen werken, dat lijkt me wel een leuke uitdaging!
Nou ik hoop dat jullie deze site een beetje blijven volgen en ik wilde eigenlijk net als Matthijs een zonnetje van de week maken! vind ik wel een leuke tradititie om in ere te houden! Dus doe je best, wees creatief en misschien ben jij dan wel de gene die in het zonnetje komt te staan!! haha

groetjes,
marlies

  • 23 Mei 2005 - 11:49

    Tante Arja:

    Hoi Marlies,
    Hier je eerste gegadigde voor het zonnetje. Ik heb je gisteren al gesproken dus wist alles al.Nog 8 nachies slapen. Fijn dat het met die andere meiden zo goed klikt, want een fijne groep is het halve werk. Geniet nog even van de zorg van je moeder. Voor je weggaat zie ik je nog wel.
    Groetjes, tante Arja.

  • 23 Mei 2005 - 20:16

    Marlies:

    trouwens, als je het leuk vindt om op de hoogte gehouden te worden kan je je aanmelden op de mailinglist op deze site. Dan weet je wanneer er een nieuw bericht is! groetjes marlies

  • 24 Mei 2005 - 11:40

    Matthijs:

    ***arrogante mededeling, die ik niet meen***
    Ik hoef niks te 'doen'. Puur voor wie ik ben en het feit dat je het van mij gejat hebt verdien ik al om in het eerste zonnetje te staan.
    ***einde arrogante mededeling, die ik niet meen***

  • 24 Mei 2005 - 21:56

    Lize:

    hee Marlies,
    Ik heb er nu echt helemaal zin in gewoon! Vind het super gaaf dat je mee gaat.Heb je Marjan nog ingehaald vanaf Utrech? haha was vet grappig om te zien! Nou we gaan er een mooie, gezellige en onvergetelijke tijd van maken met de vijf meiden. Tot woensdag
    Groetjes mij

  • 27 Mei 2005 - 11:15

    Eelco:

    Hoe was de Efteling? Zonnig denk ik!!

  • 27 Mei 2005 - 19:38

    Marc Coopman:

    Tof dat je op stage naar Jeruzalem. Ik ben zeer geïnteresseerd in deze stad. Ik ga er zeker en vast ook nog eens naartoe. Heel leuk om je ervaring te delen. Veel succes, het is bijna zover !!!

    Ik volg je op de voet !

    Groeten,
    Marc

  • 29 Mei 2005 - 11:19

    Pa En Ma:

    Nog drie daagjes, en dan is het zover. Spannend! Voor jouw, maar ook voor ons. Kunnen wij het samen wel vinden zonder jouw? We houden je op de hoogte! Ik (Ma) vond het gezellig met je in de stad en ik (Pa) vond het ook gezellig dat ik niet mee hoefde en voor Ryan en Joy kon zorgen! Voor deze keer willen we jouw in het zonnetje zetten: voor deze keer ben jij het zonnetje van de week (en in huis)

  • 31 Mei 2005 - 08:56

    Bianca:

    Hee Marlies,

    Lees net je mailtje dat het morgen allemaal voor je gaat gebeuren. Spannend hoor!! ik ga je echt volgen en houd alles in de gaten. Wil je onwijs veel plezier wensen en succes ook. Geniet er lekker van meissie.

    Kussie Bianc

  • 31 Mei 2005 - 08:56

    Bianca:

    Hee Marlies,

    Lees net je mailtje dat het morgen allemaal voor je gaat gebeuren. Spannend hoor!! ik ga je echt volgen en houd alles in de gaten. Wil je onwijs veel plezier wensen en succes ook. Geniet er lekker van meissie.

    Kussie Bianc

  • 31 Mei 2005 - 14:35

    Esther:

    he marlies!!!!

    morgen ga je al, dan is het zover, echt leuk.
    ik moet nog 2 maandjes wachten, maar dat geeft niet. echt supertof dat je naar israel gaat, maar dan zie ik je 8 maanden niet das weer beetje jammer, maar ja ik kan je verhalen lezen op deze site en jij de mijne, ik heb me namelijk ook aangemeld op de site onder de naam estherab (activiteitenbegeleider).
    ik wens je veel geluk, plezier, sterkte en natuurlijk God's onmisbare zegen toe, maar ik kom vanavond nog effe afscheid nemen hoor!!!!

    kussies esther

  • 31 Mei 2005 - 14:51

    Lize:

    hee Marlies,
    Heb je je koffers al ingepakt? Ik ben druk bezig met alles vol te proppen. Mag je trouwens wel 30 kilo mee? Anders mag je serieus wel 10 van mij lenen, heb niet zoveel mee. Heb super veel zin in morgen en de komende drie maanden. Tot morgen! Liefs Lies

  • 01 Juni 2005 - 06:31

    Wouter:

    Leuk feestje hoor gisteren!! Wat een drukte zeg, iedereen blij dat Malies eindelijk weggaat ;-)! Nou Marlies tot vanmiddag maar weer doeiiiiii

  • 01 Juni 2005 - 11:10

    Marco En Simone:

    Het is nu 13.06 uur op de dag van vertrek.
    Straks op weg naar Israel we hopen via deze leuke site op de hoogte te blijven van al je avonturen.

    Veel liefs
    Marco en Simone

  • 01 Juni 2005 - 11:16

    Ryan:

    Dag Lieve Tante Marliesepies,

    Ik ga het missen om liedjes met je te zingen, Ik hoop dat je gauw weer terug bent.
    Ik vond het leuk om op je feestje te zijn gisteren en dat ik je mocht helpen met kadootjes uitpakken. Mama vond het jammer dat ze er niet was.

    Dikke kus Ryan

  • 02 Juni 2005 - 09:05

    Ma:

    ieverd ik hoorde vannacht het gepiep van pa z,n tel en we lazen dat je veilig bent aangekomen dat is fijn Ga een gezegende tijd tegemoet. het is stil in huis ,ik dacht slaapt ze nog ? onee natuurlijk niet .nou liefs hoor van mij

  • 02 Juni 2005 - 17:32

    Pascal:

    Hey Marlies,

    Het is geen Mac geworden maar de Burger King....ook niet verkeerd. Ik wacht met spannning af naar je eerste bevindingen daar in Israel. GreetZ! Pascal.

  • 02 Juni 2005 - 18:41

    HE MARLIESJE:

    We hebben je gister uitgezwaaid op sciphol!En ik mis je nu al!!HELLUP.

    lIEFS LINT

  • 03 Juni 2005 - 08:32

    Jetje:

    he zuster!!
    horen we nog wat van je!! iedereen wacht in spanning af van je 1e berichtje! let us know!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 61823

Voorgaande reizen:

01 Juni 2005 - 02 Juni 2005

Op avontuur!

Landen bezocht: