nog thuis - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van schaaaapie - WaarBenJij.nu nog thuis - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van schaaaapie - WaarBenJij.nu

nog thuis

Door: schaaaapie

Blijf op de hoogte en volg

15 April 2005 | Israel, Jeruzalem

hallo!

Het duurt niet lang meer, over anderhalve maand vertrek ik voor drie maanden naar Israel!!! Ik heb er zo veel zin in! Hoewel ik iedereen wel ga missen natuurlijk! Wel veel mailen enzo he??

veel liefs
marlies

  • 19 April 2005 - 11:30

    Ruth:

    Hai Marlies!
    Wat leuk zeg, het is al bijna zover! Ik vindt het echt geweldig voor je, helemaal omdat het eerst echt gewoon een droom en idee was, en nu wordt het realiteit. Ik weet dat je nog niet weg bent maar ik wou alvast zeggen: geniet van je tijd en vertrouw op God in alle omstandigheden!
    liefs, ruth.

  • 19 April 2005 - 13:11

    Matthijs:

    Hoihoihoi, Marlies gaat ook lekker weg. Hou je taai, groeten aan Jellina, veel drinken, geen kleren meenemen, veel foto's maken, laat je niet gekmaken tijdens de ondervraging op het vliegveld, goed voorbereidingsweekend toegewenst, hard werken, veel plezier, en vooral: geniet ervan, want drie maanden is sneller voorbij dan je denkt!
    En als je nog vragen hebt, kun je altijd bij me terecht ;-), ik als Baanbrekers-deskundige :-|.

  • 19 April 2005 - 13:11

    Matthijs:

    Oh ja, en die witte achtergrond ziet er niet uit, dat kun je vast veranderen.

  • 21 April 2005 - 06:51

    Klaas Bolt:

    Gelijk een schaaaaap doolde ik in het rond. Ik zat op de WBJN-site en kon jou niet vinden. Nog eens geprobeerd en ziedaar! Je vertrekt dus per 1 juni zo ongeveer? Wij gaan je natuurlijk van dag tot dag volgen. Tenminste, in Zuid-Afrika zal het wat meer inspanningen kosten. Maar misschien ga wij ook wel een SWBJN inrichten.
    Hartelijke groet, en sterkte met de laatste loodjes.

    Klaas

  • 21 April 2005 - 10:15

    Bianca:

    Heej meis,

    wat leuk zeg dat je dit gaat doen!!ik wil je heel veel plezier wensen en succes en ik je natuurlijk volgen op deze site!!

    Kussie Bianc

  • 21 April 2005 - 16:03

    Minka:

    Eej Marlies!
    ik heb even naar je pagina gelinkt!
    kan iedereen van de alpha via de alphasite ook meteen jouw site bezichtigen.
    groetjes

  • 22 April 2005 - 09:09

    Tante Arja:

    Hallo Marlies,
    Leuk hoor dat ik zo weer regelmatig naar Israel kan mailen.Heel veel plezier met de voorbereidingen en we zullen je volgen.Het gaat wel snel nu he.
    Groetjes , tante Arja.

  • 25 April 2005 - 14:57

    Christine:

    Wow, Klaas Bolt is op deze site gesignaleerd...

    Maar... Marlies gaat naar Israel! tof man...we zijn hard bezig om veel geld te verzamelen voor Marlies (eten koken, eten koken en nog eens eten koken) dus dat komt wel goed!

    Leuk dat je deze site hebt, ik ga vast vaak erop kijken en schrijven! Nou, nog veel succes met alle voorbereidingen (en school enzo...)

    Doei! x Chris

  • 26 April 2005 - 13:31

    Jetje:

    als allerallerliefste zus mag ik natuurlijk niet ontbreken op deze site!! ik ben trots op mijn kleine zusje die allang niet meer klein is! Echt supertof dat je deze kans krijgt! Enjoy en ga heel veel dingen beleven! en via de mail ben je eigenlijk zo dichtbij! vertel nog even wanneer je gaat vliegen! dikke kus en knuffel, ook van mijn mannetje...

  • 01 Mei 2005 - 10:43

    Marijk:

    Eeey Marlies,
    Eg un super chille tijd in Jeruzalem!! Kga je wel misse hor;) haha ma kben benieuwd wa je dr van vin en khoor dan nog wel hoe ut gweest is!!
    Ga ma lekker geniete daar!! God bless you en gaat cker met je mee!!
    Knufl Marijk

  • 02 Mei 2005 - 09:19

    Aaf:

    Heey Marlies!
    Eg toppie da je die site heb gemaakt,dan wete we owk nog es hoe jij ut maak in Israël!Eg tof voor je...nou eg heel veel sterkte en suc6 daarow!!Gbu en liefs van Aaf

  • 09 Mei 2005 - 14:20

    Laura:

    Hai Marlies !

    Hoe gaat het? Gaaf zeg, dat je naar Israël gaat! Ik wens je vast even heel veel succes, en geniet er maar van. Ik ga je wel missen hoor :) Maar ik zal nog wel eens vaker hier een berichtje droppen. En even een hiep hiep hoeraatje want je scriptie is af !!! :D
    xxx
    Laura

  • 09 Mei 2005 - 14:22

    Laura:

    Hai Marlies !

    Hoe gaat het? Gaaf zeg, dat je naar Israël gaat! Ik wens je vast even heel veel succes, en geniet er maar van. Ik ga je wel missen hoor :) Maar ik zal nog wel eens vaker hier een berichtje droppen. En even een hiep hiep hoeraatje want je scriptie is af !!! :D
    xxx
    Laura

  • 09 Mei 2005 - 18:12

    Wouter En Bettina:

    He liesje,

    Nou, na al dat gezeur hebben we toch maar even gekeken op je eigen website... ziet er gelikt uit hoor. We vinden het heel tof dat je wat voor anderen gaat doen in israel en we zullen regelmatig een berichie sturen hoor.

    Doei

    Wouter en Bettina

  • 12 Mei 2005 - 14:49

    Liesje:

    heej zangeresje! heel veel plezier en succes daar! ook echt een hele leuke site, zo kunnen we toch nog wel contact houde heh! altijd leuk! nouw, kga je misse:P doegg liefs kus andere zangeresje:P

  • 12 Mei 2005 - 17:30

    Marlies:

    Hey naamgenootje ;). Ik vind het echt super tof dat je naar Israel ga!! Dat je het durf .. echt goed! Heel veel plezier daar en veel zegen. liefs Kleine Marlies :D

  • 19 Mei 2005 - 20:22

    Pa En Ma:

    Hi Marlies,
    't Komt nu toch wel heel dicht bij. Nog minder dan twee weekjes. Best wel spannend. Gelukkig gaat het met de Euris goed. Veel sterkte met het aftellen van de dagen. We zijn trots op je! Maar we gaan je missen!!!!!

  • 01 Juni 2005 - 19:45

    Marco, Simone,Ryan En Joy:

    De titel nog thuis kan nu per direct aangepast gaan worden naar vertrokken naar Israel.
    Zojuist thuis gekomen vanaf Schiphol waar we jou op het vliegtuig hebben gezet.
    We hopen dat de vlucht je is bevallen en dat jullie je een beetje vermaakt hebben in het vliegtuig.
    Wij vonden het gezellig dat we erbij waren!!!

    Dikke kussen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 61878

Voorgaande reizen:

01 Juni 2005 - 02 Juni 2005

Op avontuur!

Landen bezocht: