Start...Ready..... - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van schaaaapie - WaarBenJij.nu Start...Ready..... - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van schaaaapie - WaarBenJij.nu

Start...Ready.....

Door: Marlies

Blijf op de hoogte en volg

06 April 2010 | Haïti, Port-au-Prince

Over een aantal weken vertrek ik naar Haïti. Wat moet je daar nu doen, zal je je misschien afvragen, ik bezoek daar een vriendin Thea. Zij woont daar en deze reis stond al gepland voor de aardbeving.

Het lijkt me dan ook een hele ervaring. Een land dat zo in verwarring, verwoesting en in de vernieling ligt. Ik heb al wel wat armoede in de wereld gezien, maar ik denk dat dit een stuk heftiger zal zijn. Ik vind het daarom ook best wel een beetje spannend.

Op 30 april (jaja koninginnedag) vertrek ik samen met Janwillem (=broertje Thea) naar Londen, vervolgens naar New York, daar verblijven we welliefst een hele nacht en dan op weg naar Port-au-Prince.

Ik zal proberen om hier mijn reisverslag bij te houden.

  • 06 April 2010 - 16:43

    Pascal:

    Oleee Marlies gaat weg!
    Party!!

  • 07 April 2010 - 06:10

    Wouter:

    nou zussie, lijkt me inderdaad een spannende reis!

  • 07 April 2010 - 19:34

    Matthijs:

    Tjonge, bijzonder ook hoe deze internetpagina om de zoveel maanden opeens nieuw leven ingeblazen wordt.
    Bijzonder, Marlies! Hoe lang ga je?

    @Pascal: Burnout Paradise?

  • 10 April 2010 - 09:25

    Marlies:

    2 weken!!

  • 26 April 2010 - 10:22

    Conny:

    He Marlies,
    Het gaat je goed in Haiti. Jouw kennende zal je je daar vast en zeker inzetten voor datgene wat op je pad komt...Wel op het paadje blijven hoor...doe vooral voorzichtig!!!

  • 28 April 2010 - 11:40

    Minka:

    Hee Marlies,

    goede reis! :)

    groetjes

  • 29 April 2010 - 12:52

    Lydia:

    morgen al weg! een goede tijd toegewenst en bless! thinking of you, liefs Lydia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 61850

Voorgaande reizen:

01 Juni 2005 - 02 Juni 2005

Op avontuur!

Landen bezocht: