India - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van schaaaapie - WaarBenJij.nu India - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van schaaaapie - WaarBenJij.nu

India

Door: Marlies

Blijf op de hoogte en volg

12 Juli 2008 | Nederland, Dordrecht

Op 21 juli a.s. hoop ik samen met Thea af te reizen naar Mumbai, India. Vandaar reizen we naar Pune, waar het weeshuis House of Hope staat. Dit is een weeshuis, geleid door Frank en Nicole Bakker, voor kinderen met hiv of aids.
We zullen daar kinderen gaan verzorgen en leuke activiteiten met ze gaan doen.
Na drie weken gaan we ook nog anderhalve week trekken. De Taj Mahal moet je toch gezien hebben als je in India bent geweest!!!

Wil je meer info over House of hope kijk dan op http://www.indiahouseofhope.org/

Je kan ons blijven volgen door dit reisdagboek!

groetjes Marlies

  • 12 Juli 2008 - 13:10

    Marc Coopman:

    Onverwacht, maar heel fijn nieuws van jou te horen. Je staat opniuew een intense ervaring te wachten. We volgen je op de voet. Veel succes !

  • 14 Juli 2008 - 14:41

    Christine:

    Yeah, Marlies gaat weer op reis en ze heeft weer een blog en Marc Coopman is er ook weer bij!
    Alleen ik kan hem nu niet zo actief volgen, omdat ik zelf ook veel weg ben... Maar ja, dan maar achteraf horen en lezen!

  • 14 Juli 2008 - 17:24

    Monica:

    Hey Marliessie,

    Spannende reis hoor!
    Ik wens je alvast veel plezier.

    Liefs Monnik

  • 16 Juli 2008 - 08:19

    Robert:

    Heee M'lies!

    Nou wij zijn dr hoor! Dikke pret hier en mega veel indrukken. Heb wat op dat weblog van me geschreven ook.
    Groetjes en hopelijk tot in Delhi.

  • 20 Juli 2008 - 16:42

    Marlies:

    heey! jaja! echt een gek idee, maar morgen rond deze tijd....ben ik in India!!!!! aaaaaaaaaaaaah!

    tot snel!

  • 21 Juli 2008 - 16:12

    Bert En Leonie :

    ik hoop op een veilige landing het beste en ik hoop dat ze daar de liefde van Jezus mogen zien die door jouw werkt

  • 21 Juli 2008 - 17:20

    Leon:

    Marliesje, HEEL ERG VEEL PLEZIER!!hoop echt dat het helemaal geweldig is...maar dat zal vast wel...zet hem op voor die mensen, xal aan je denken!
    x leon

  • 21 Juli 2008 - 19:05

    Monica:

    Hey marliessie,

    Hopelijk ben je goed aangekomen! Goede reis gehad? Veel plezier! Ik ben erg benieuwd om binnenkort over al je ervaringen te horen!

    Dikke kus van Monnik

  • 22 Juli 2008 - 07:27

    Debbie:

    Hé Marlies,
    Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat alles voorspoedig is gegaan. Doe voorzichtig en geniet van alles om je heen (ook al zal het soms best triest zijn).
    Ik denk aan je!

    Liefs Debbie.

  • 23 Juli 2008 - 20:38

    Leon:

    He marliesje, zodra je fotos hebt en je hebt de mogelijkheid ze er op te zetten moet je het wel doen hor!! IK HOU JE IN DE GATEN VRIEND!!!! haha
    hou je haaks he, hoop dat het allemaal goed gaat daar! TAKE CARE!
    x leon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 61834

Voorgaande reizen:

01 Juni 2005 - 02 Juni 2005

Op avontuur!

Landen bezocht: