China - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van schaaaapie - WaarBenJij.nu China - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van schaaaapie - WaarBenJij.nu

China

Door: Marlies

Blijf op de hoogte en volg

07 April 2017 | Nederland, Dordrecht

Op 22 april a.s. reizen Lydia en ik af naar China. Na een vlucht van ±9 uur, staan we hopelijk op Chinese bodem. Eerste doel: Beijing.
We zullen twee weken rondreizen; op de Chinese muur rennen (hoofddoel van de reis :-)), hutongs bezoeken, theetjes drinken, karaokebars ontdekken, Chinese treinen ervaren, genieten van het landschap en hopelijk beleven we heel veel avonturen. Op 6 mei vliegen we vanuit Shanghai weer terug.

Op deze site kun je mijn reis een beetje volgen. Je kunt je eventueel aanmelden voor de mailinglist, zodat elke keer dat ik een bericht plaats, jij daar een berichtje over krijgt.

Zoals bij al mijn reisverslagen kun je ook zonnetje van de dag worden (zie eerdere verslagen), maar daar moet je natuurlijk wel iets origineels voor doen. Want wie wil er nou niet het zonnetje van de dag worden...

Ik heb er zin in!

  • 07 April 2017 - 19:13

    Pascal Weeda:

    Yes! De eerste! Jammer Matthijs.

  • 07 April 2017 - 19:23

    Gerrit En Gre Den Dekker:

    Yes, Goede tweede!!!! Pa en Ma

  • 07 April 2017 - 21:24

    Lisette:

    Dat stukje over die karaokabars, dat doet mij goed

  • 08 April 2017 - 08:03

    :

    Jaaa! @Lisette...ik ga de eer hoog houden hopelijk.

  • 10 April 2017 - 12:23

    Matthijs:

    Yes! Laatste!
    Goede reis gewenst. Ik had je mail gezien. Ben heel benieuwd naar jullie avonturen.

  • 10 April 2017 - 15:02

    Ariette:

    ik kijk alweer uit naar al die zonnetjes!!!

  • 19 April 2017 - 20:57

    Arco:

    BAM! Jij gaat zo lekker rijst kanen daar! Geniet ervan Marliesje!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 61847

Voorgaande reizen:

01 Juni 2005 - 02 Juni 2005

Op avontuur!

Landen bezocht: