Israel here I come (again) - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van schaaaapie - WaarBenJij.nu Israel here I come (again) - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van schaaaapie - WaarBenJij.nu

Israel here I come (again)

Door: Marlies

Blijf op de hoogte en volg

06 April 2011 | Nederland, Dordrecht

Nog even en dan is het weer zover...twee weken op reis.
JOEPIEEEEEEEEEE

Dit keer gaat de reis weer naar Israel! Ook zullen we een bezoek brengen aan Jordanie! Ik zeg we, omdat ik met twee vriendinnen heerlijk door Israel en Jordanie ga trekken.
Rugzakje op, fototoestel in de hand en gaan met die banaan. Ik heb er zo'n zin in!

Ik hoop weer af en toe een reisverslagje hier te zetten, zodat jullie een beetje op de hoogte blijven van de dingen die we beleven!

We zullen 21 april vertrekken

  • 06 April 2011 - 19:17

    Jo-Else:

    Wauw, Marlies wat super leuk zeg. dat wordt vast en zeker weer heerlijk genieten en veel bekijken, maar vooral erg gezellig. Alvast veel plezier en een fijne vakantie!!!
    groetjes Jootje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 61853

Voorgaande reizen:

01 Juni 2005 - 02 Juni 2005

Op avontuur!

Landen bezocht: